“آنلاین دکور” چیست؟

آنلاین دکور سامانه ثبت سفارش آنلاین دکوراسیون داخلی ست. شما با این روش می توانید هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کرده و هم از خدمات مشاوره حرفه ای طراحی داخلی بهره ببرید. با ثبت سفارش، ارسال ابعاد و عکس های فضا و همچنین در صورت تمایل تعیین سبک دکوراسیون مورد علاقه تان، ما طرحی مطابق با بودجه مورد نظر برای شما آماده کرده و شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی آن را اجرا کنید. همچنین در صورتی که علاقه مند به بازدید طراح از محل می باشید، طراحان ما در اولین فرصت هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

آنلاین دکور
ابعاد و عکس های فضایتان را برای ما ارسال کنید.
آنلاین دکور
طرح خاص فضایتان را براساس بودجه و سلیقه شخصی تان دریافت کنید.
آنلاین دکور
با خیال راحت اجرای طراحی داخلی خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید.

روش کاری ما چگونه است؟

مشاوره طراحی آنلاین
۱- در مورد پروژه تان به ما بگویید

در این مرحله ما با سبک و سیاق سلیقه شما آشنا شده و در مورد نیازها و خواسته هایتان اطلاعات کسب می نماییم. این مرحله به ما کمک می کند تا طراحی خود را هم سو با ترجیحات شما انجام دهیم.

پرسش هایی از قبیل میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، سبک طراحی مورد نظرتان، فضایی که نیاز به طراحی دارد و همچنین زمانی که برای اجرا در نظر گرفتید در این مرحله پاسخ داده می شوند.

۲- ابعاد فضا را مشخص کرده، همراه با عکس هایی از فضا برایمان ارسال کنید.

طراحان ما در “مرکز هنرهای دیجیتال” برای طراحی نیاز به ابعاد فضای شما دارند. عکس ها و فیلم های کوتاهی از فضا، به نحوی که کلیت آن مشخص باشد، می تواند به درک بهتر طراحان ما کمک نماید.

ما با در نظر گرفتن نیازها و ایده آل های شما در چارچوب بودجه و زمانی که در نظر گرفته اید، بهترین طرح را ارائه خواهیم داد.

نحوه ابعاد برداری فضا
دریافت بهترین چیدمان
۳- ما بهترین چیدمان فضا را مطابق با سلیقه شما ارائه می دهیم

در این مرحله “تیم طراحی ما” با تشکیل جلسه ای بهترین چیدمان ممکن فضا را برای شما طراحی می نمایند و در نهایت نقشه چیدمان یا جانمایی فضا را در اختیار شما خواهند گذاشت. این نقشه نمای بالا فضای شما را در حالی نشان می دهد که در آن اندازه و محل دقیق مبلمان و تجهیزات و ارتباط آن ها با یکدیگر مشخص شده است.

طراحان ما این نقشه را با در نظر گرفتن ملاحظات شما، میزان بودجه ای که در اختیار دارید و همچنین اصول زیبایی شناختی، ارگونومی و اصول معماری داخلی طراحی می کنند.

۴- طرح سه بعدی را فضای خود را دریافت کنید

بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید و درست در زمان تعیین شده ما طرح سه بعدی فضا را برایتان ارسال خواهیم کرد.

در طرح سه بعدی شما جزئیات بیشتری شامل فرم، رنگ، بافت، طرح ها و نحوه نور پردازی را می توانید مشاهده کنید. حس و حال فضا را درک کنید و دید بهتری نسبت به اینکه “در آینده فضای شما چه شکلی خواهد شد” داشته باشید.

بدین ترتیب شما فضا را قبل از اجرا لمس خواهید کرد!!

طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی
طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی
۵- از دکوراسیون جدید خود لذت ببرید!!

دیگر وقت تغییر و تحول است. وقت آن رسیده که طرح جدید را اجرا کنید. این مرحله ایست که شما با در دست داشتن طرح های سه بعدی فضا می توانید شروع به سفارش یا خرید لوازم و وسایل جدید خود بکنید.

ما در این مرحله نیز شما را تنها نمی گذاریم و در صورتیکه نیاز داشته باشید می توانیم برای اجرا نیز در کنارتان باشیم. کافیست تا پکیج طراحی و نظارت ما را انتخاب کنید تا در هر لحظه از کار ما را در کنار خود ببینید.

بیاید تغییرات را از همین حالا شروع کنیم!!

فضای مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بهترین طراحی را مطابق با سلیقه تان دریافت کنید.

خانه و فضای مسکونی

محل کار و فضاهای اداری

ویترین و فروشگاه

نمای ساختمان