سبک معماری داخلی Eclectic

سبک معماری داخلی Eclectic که می شه با فارسی اون رو گلچین تعریف کرد ، در واقع ترکیبی از سایر سبک های دکوراسیون داخلی و یا اشیایی از دوره های مختلف است. تفاوت این سبک با درهم برهمی در استفاده از یک رنگ ، اندازه و بافت و تکسچر برای دکور کردن یک اتاق و یا یک خانه است. این سبک علاوه بر اینکه اصلاً مینیمالیست نیست بلکه نیاز به دقت فراوان داره تا بتونید اشیا رو طوری کنارهم جمع کنه که بشه سبک معماری داخلی نه چیدمان درهم و برهم و بدون حس زیبایی شناختی.

خصوصیات این سبک شامل:

  • ترکیبی از دو یا چند سبک معماری داخلی
  • مبلمان مدرن و یا آنتیک ، مصنوعات دست ساز از چند کشور مختلف و مجموعه های هنری که برای جلب نظر کنار هم گرد آمده اند
  • برای جلوگیری از درهم برهمی نیاز هست که از یک رنگ ، بافت یا تکسچر و ابعاد استفاده کرد و یا مجموعه ای از اشیا شبیه بهم رو گرد آوری کرد.

2 دیدگاه در “سبک معماری داخلی Eclectic

  • اکتبر 26, 2013 در 1:25 ق.ظ
    Permalink

    سلام خانم مهندس واقعا خسته نباشید..و تشکر میکنم بابت سایتتون.چون امشب کمک خیلی بزرگی بهم کردین.منم مکس و ویری کار میکنم البته واسه خودم.شاید باورتون نشه من کلاس اصلا نرفتم از ۸۶ تا حالا با جزوات وفیلمهای متفرقه با اینجا رسیدم.یه سوال دارم نمی دونم از کی بپرسم در مورد rpc ..اکه میشه یه شماره تماس به من بدید تا سوالمو بپرسم..اگه این لطفو در حقم انجام بدید ممنون میشم..

  • اکتبر 27, 2013 در 2:22 ب.ظ
    Permalink

    سلام دوست عزیز خوشحالم که مطالب براتون مفید بوده و خوشحال می شم اگر نمونه کارتون رو برام بفرستید تا من و سایر دوستان با سبک کارتون آشنا بشیم. شما می تونید از طریق صفحه تماس با ما تماس بگیرید و یا به ایمیل farzanehghassemi@yahoo.com ایمیل بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*