آموزش vray – ادامه render setting

دوستان خوبم یک مشکلی برای سایت پیش اومده که امکان آپدیت عکس وجود نداره بهمین علت نتونستم عکس این مطلب رو براتون بذارم. ولی چون ادامه قسمت قبلی آموزش vray رو براتون گذاشتم فکر کنم نیازی به عکس نیست.

قسمت Materials:

Reflection/refraction :محاسبه بازتابش و انعکاس متریال های VRay رو کنترل می کنه

Max depth :به کاربر این امکان رو می ده که Max depth کلی متریال ها رو کنترل کند

Maps :این امکان رو فراهم می کنه که استفاده از Maps مربوط به متریال رو کنترل کنید

Filter maps :وقتی تیک این قسمت رو می زنید میزان عمق به صورت محلی کنترل می شه و اگر تیک نزنید هیچ فیلترینگی انجام نمی شه

Filter maps for GI :خب GI رو که دفعه پیش گفتم براتون  این گزینه هم مثل قبلیه ولی وابسته به GI

Max. transp levels :میزان عمق شفافیت اشیای شفاف رو مشخص می کنه

Transp. cutoff :این قسمت آستانه شفافیت مربوط به یک اشعه در هنگام عبور از یک شی شفاف رو مشخص می کنه

Override mtl :با استفاده از این قسمت می تونید یک متریال رو به کل اشیاتون بدید

Override exclude :این امکان رو می ده که کلیه متریال های براق رو با یک متریال غیر براق جایگزین کنید (برای test rendering خیلی مناسبه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*