دوستان خوبم یک مشکلی برای سایت پیش اومده که امکان آپدیت عکس وجود نداره بهمین علت نتونستم عکس این مطلب رو براتون بذارم. ولی چون ادامه قسمت قبلی آموزش vray رو براتون گذاشتم فکر کنم نیازی به عکس نیست.
قسمت Materials:
Reflection/refraction :محاسبه بازتابش و انعکاس متریال های VRay رو کنترل می کنه
Max depth :به کاربر این امکان رو می ده که Max depth کلی متریال ها رو کنترل کند
Maps :این امکان رو فراهم می کنه که استفاده از Maps مربوط به متریال رو کنترل کنید
Filter maps :وقتی تیک این قسمت رو می زنید میزان عمق به صورت محلی کنترل می شه و اگر تیک نزنید هیچ فیلترینگی انجام نمی شه
Filter maps for GI :خب GI رو که دفعه پیش گفتم براتون این گزینه هم مثل قبلیه ولی وابسته به GI
Max. transp levels :میزان عمق شفافیت اشیای شفاف رو مشخص می کنه
Transp. cutoff :این قسمت آستانه شفافیت مربوط به یک اشعه در هنگام عبور از یک شی شفاف رو مشخص می کنه
Override mtl :با استفاده از این قسمت می تونید یک متریال رو به کل اشیاتون بدید
Override exclude :این امکان رو می ده که کلیه متریال های براق رو با یک متریال غیر براق جایگزین کنید (برای test rendering خیلی مناسبه)