قبلاً در آموزش vray براتون توضیح دادم که varyphysicalcamera دقیقاً مثل دوربین عکاسی می مونه یعنی شما می تونید با نورپردازی روز و تنظیم شاتر و …. طوری رندر بگیرید که نور شب رو براتون تداعی کنه.
و البته یک نکته دیگه من فقط یک ایمیل از تمرین یکی از دوستان گرفتم و این یعنی که شما فقط مطالب رو می خونید و استفاده نمی کنید و یا اگر استفاده می کنید برای من نمی فرستید. و این خیلی بده چون تا کار نکنید مشکلاتتون در نمی یاد و نمی شه اونها رو برطرف کرد
Shutter angle: برحسب درجه بوده و برای دوربین سینمایی بکار می ره
Shutter offset: برحسب درجه بوده و برای دوربین سینمایی بکار می ره
Latency: برای دوربین ویدئویی بکار می ره
Film speed (ISO): مقادیر پایین این قسمت تصویری تاریک تر و مقادیر بالای آن تصویری روشن تر ایجاد می کند
از این بخش در صورتی می تونید استفاده کنید که Depth-of-field روشن باشه البته Depth-of-field رو بعداً توضیح خواهیم داد
Blades: شکل دهانه دوربین رو مشخص می کنه اگر خاموش باشه دهانه دوربین دایره شکل هست و اگر روشن باشه دهانه دوربین چهارضلعی براساس عدد روبروی اون است
Rotation: زاویه چرخش Blades
Center bias: اعداد مثبت باعث می شود قسمت های خارج از لبه bokeh effect روشن تر باشه و مقادیر منفی باعث براق شدن قسمت های داخل لبه می شود
Anisotropy:باعث کشش bokeh effectبه صورت افقی و عمودی می شه تا لنزهای anamorphic رو شبیه سازی کند