آموزش پلاگین ۳ds max – پلاگین multitexture map

در قسمت آموزش پلاگین ۳d max راجع به پلاگین floor generator صحبت کردیم و گفتیم که متریالی که برای این نوع کف پوش مناسب هست MultiTexture Map می باشد. یکی از دوستانمون راجع به روش نصب این پلاگین سوال کرده بود برای نصب کافیه فایل پلاگین رو در فولدر پلاگین های ۳d max ( که مال سیستم من در آدرس C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2012\plugins هست) کپی کنید. بهمین سادگی

در کل multitexture map یک پلاگین ۳ds max هست که چندین texture رو لود کرده و به صورت تصادفی برحسب شی یا اسم متریال assign  می کنه. با ۳۲ و ۶۴ بیت کار می کنه و حتماً نباید برای استفاده از اون با vray کار کنید. با scanline, Vray, Brazil and FinalRender سازگاره و فقط با MentalRay  کار نمی کنه.

خصوصیاتش به شرح زیر است:

لود کردن texture بطور تصادفی

تنظیم آسان رنگ

تنظیم تصادفی رنگ

سازگاری با FloorGenerator

1 دیدگاه در “آموزش پلاگین ۳ds max – پلاگین multitexture map

  • نوامبر 10, 2013 در 8:44 ب.ظ
    Permalink

    اگر میشه فایل پلاگین multitexture map این رو بزارید برای دانلود من ندارم … دمتون هم گرم برای این آموزش خوب من کلی دنبالش بودم ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*